Publicatie in Design for Learning
(16-08-2022) Nieuwe Publicatie over het T-Crepe Project
NIEUWE PUBLICATIE OVER HET T-CREPE PROJECT
We zijn blij te kunnen aankondigen dat het artikel getiteld "Game Modding for Learning Design Thinking on an E-Learning Platform" online is gepubliceerd in 'Designs for Learning' Journal in het kader van het Erasmus+ KA2 project T-CREPE (Textile Engineering for Co-creation Paradigms in Education).
Örnekoğlu-Selçuk, M., Emmanouil, M., Grizioti M., & Van Langenhove, L. (2022). Game Modding for Learning Design Thinking on an E-Learning Platform. Designs for Learning, 14(1), 99–111. DOI: https://doi.org/10.16993/dfl.181
Auteurs: Melis Örnekoğlu Selçuk, Marina Emmanouil, Marianthi Grizioti, Lieva Van Langenhove
De auteurs willen hun waardering uitspreken voor de deelnemers aan deze studie, en voor de Europese Commissie voor de steun en financiering aan het Erasmus+ KA2-project 'T-CREPE' (Textile Engineering for Co-Creation Paradigms in Education). Projectnummer: 612641.
Facebook post: https://www.facebook.com/Tcrepe.project
Instagram post: https://www.instagram.com/p/Cfw8PQeoTrd/
ResearchGate: https://www.researchgate.net/publication/361834235_Game_Modding_for_Learning_Design_Thinking_on_an_E-Learning_Platform
LinkedIn post: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6951268701597798400
'Designs for Learning' Journal website: https://www.designsforlearning.nu/articles/10.16993/dfl.181/